Täällä taas! Pitkään olen tämän blogini unohtanut, joten kirjoitellaampas jotai uutta. Ahkerasti kyllä jaksan muiden blogeja lueskella, mutta tämän oman päivittämisen suhteen olen ollut äärimmäisen laiska :D

Hieman kuulumisia alkuuun. Elämä jatkaa vanhoilla tutuilla raiteillaan, töitä, töitä ja töitä. No onneksi joukkoon mahtuu aina jotai mukavaakin. Pitäähän arjen lisäksi aina nähdä kavereita ja puuhailla muuta mukavaa. Kirppareitakin on tullu kierreltyä ja myös nettikirppiksiltä on mukavia juttuja mukaan tarttunut. Toki kenkiä on tullu kokoelmaan lukuisia lisää. Jonkin aikaa sitten minusta tuli myös jo neljännen kerran täti, kun veljentyttöni syntyi maailmaan. Ihanaa kun on sisarusten lapsissa yksi pieni prinsessakin.

Nyt ajattelin kuitenkin kertoa itsestäni kymmenen randomia asiaa :)

1. Pelkään ihan hirveästi neuloja! Se ei ole kovin uskottavaa, kun ottaa huomioon tatuointini ja lävistykseni. Suurin neulakammoni koskeekin rokotteita ja verikokeita. Kaikki mikä neulalla otetaan kropasta ulos tai laitetaan sisään, saa aikaan hirveän inhotuksen tunteen. En tiedä mistä tämä kammo johtuu, kun kivusta ei kuitenkaan ole kyse. :D

2. Olen älyttömän hajamielinen. Okeesti jos on asia minkä voin unohtaa, unohdan sen varmasti. Milloin unohdan puhelimen töihin, töihin lähtiessä eväät kotiin, lompakon kotiin... mitä milloinkin. Asioista mitä pitäisi muistaa on myös ihan turhaa kirjoittaa muistilappu, koska hukkaan tai unohdan lapunkin. Olen melko varma, että vanhoilla mummoilla on parempi muisti kun minulla.

3. Olen yöeläin. Iltaisin energiaa riittäisi vaikka mihin, enkä koskaan tahdo päästä ajoissa nukkumaan. Aamuisin tarvitsen 2 herätyskelloa etten nukkuisi pommiin. Olen myös herätessäni kiukkuinen, enkä heti herättyäni pidä mistään elollisesta. Eli minulle on turha yrittää puhua aikaisin aamulla :D

4. Olen koukussa kaikkiin ihaniin hömppäsarjoihin! suosikkeihin kuuluu mm. frendit, sinkkuelämää, täydelliset naiset, tyhjätaskut, puumanainen. Vähemmän hömpät suosikit ovat sons of anarchy, criminal minds, csi... Olen siis täydellisen addiktoitunut katsomaan sarjoja.

5. Puhun unissani! Pälpätän unissani ihan mitä sattuu ja yleensä myös elehdin puhuessani varsin vilkkaasti. Järjettömät unihöpötykseni ovat aiheuttaneet muille suurta huvia. Kerran esimerkiksi aloin poikaystävälleni kiukuttelemaan, että mitä hän oikein vihjailee kun on järjestänyt nuo magneetin näköiset kirjaimet noin!?! Samalla olin sormella osoitellut mytyssä olevaa peittoani..

6. Pelkään uida meressä. Eihän koskaan voi tietää joudunko hain tai jonkin muun merihirviön kitaan. Tiedän, järjetöntä :D Pidän kuitenkin merestä ja yleensäkin vedestä, en vaan halua uida meressä.

7. Rakastan aurajuustoa ja piparkakkuja! Kyllä yhdessä, aivan ihana makuyhdistelmä, mitä mieheni ei ymmärrä :D

8. On muutamia asioita mistä olen hieman neuroottinen, minun kengät ja kirjat. Ärsyttää jo ajatuskin siitä että joku taittaa kirjastani sivun, ollessaan liian laiska käyttämään kirjanmerkkiä. Myöskin kaikki erikoisemmat kenkäni pyrin pitämään ehjänä ja siistinä, kamalaahan olisi jos kenkien varret vaikka taittuisivat.

9. Tykkään hassuista pienistä jutuista. esim. viuhkoista, my little ponyista, hassuista pehmoleluista, kaikesta pienestä ja söpöstä :)

10. Tykkään viskin tuoksusta, makua en kyllä voi sietää. Jos viski maistuisi yhtä hyvälle kun tuoksuu, saattaisin sitä vaikka joskus juodakin. Maku vaan on niin kamala, että jätän senkin juomatta .

Tässäpä muutamia asioita minusta. :)

-Missmorgue-